czwartek, 2 maja 2013

Zakładka

Ostatnio wolne chwile spędzam z książką, utworzyła mi się już niezła kolejka do przeczytania, a wygląda mniej więcej tak:



Żeby nie było, że tak całkiem krzyżyki zaniedbuję, prezentuję kocią zakładkę. 
Z nieznanych mi przyczyn na zdjęciach kolor filcu wychodzi ciemny i bardziej granatowy niż rzeczywisty kolor-fioletowy (no w sumie to znam przyczynę- nie umiem robić zdjęć;) )








mmagdallenka - zakładkę zaczęłam robić na taśmie, ale była za szeroka, więc zaczerpnęłam pomysł na wykończenie z gazetki

Dziękuję za wszystkie komentarze i gorąco Was pozdrawiam w ten deszczowy majowy weekend!

6 komentarzy:

  1. śliczna zakładka, miłego czytania:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutka zakładka =) Koteczek jest uroczy =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cobena bardzo lubię
    zakładka bardzo fajna
    nie przejmuj się zdjęciami, niektórzy, w tym ja , robią gorsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzyskasz odpowiedni odcień, jeśli poeksperymentujesz z tłem, na którym leży zakładka. Na różnych kolorach tła wyjdą różne odcienie tego fioletu ;)
    A kotki znam i bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń